FEM TEXTURES



Tots els objectes que ens envolten tenen una "pell" que defineixen la seva forma i delimiten el seu volum. Aquesta superfície és diferent a la vista i al tacte depenent del tipus d'objecte que representa. L'anomenem TEXTURA i en trobarem moltíssimes i algunes molt boniques i curioses. És hora d'agafar la càmera i col·leccionar imatges de textures d'objectes que podem trobar al nostre voltant. Podem acotar el terreny a només textures del nostre municipi, de la nostra casa o de la nostra habitació. 

ACTIVITAT


Context: Alumnes de 3r d'ESO de Visual i Plàstica. Ràtio aproximada: 25 alumnes. 
Material: Canó de projecció, ordinador i pantalla a l'aula.  5 càmeres de fotografia digital per alumnes que no en tinguin. 
Descripció de l'activitat: Cada alumne haurà de fotografiar diferents textures del context: cuina de casa. Després haurà de fer una presentació en Power Point amb un mínim de 15 imatges. Cada imatge tindrà un títol relacionat amb la superfície fotografiada. Les textures hauran de ser el més diferents possibles entre elles. La presentació de les diapositives serà presentada a classe. 
Temporització: 
- SESSIÓ 1: Projecció a l'aula de diverses textures fotografiades. Comentari de les imatges i anàlisi de les textures (forma, color, modulació, composició, volum...) (1h)
- SESSIÓ 2: Fer fotografies de textures i confecció d'un Power Point. (1 setmana/fora del centre escolar) 
- SESSIÓ 3: Presentació del treball i exposició a classe de les fotografies amb canó de projecció. (2h)
Criteris d'avaluació: 
En el projecte s'avaluarà la creativitat, el treball fotogràfic presentat (qualitat fotogràfica) i la presentació del PowerPoint.

No hay comentarios:

Publicar un comentario